Microsoft koopt aQuantive voor 6 miljard dollar

Microsoft koopt aQuantive voor 6 miljard dollar
Microsoft is van plan aQuantive over te nemen voor 6 miljard dollar. Onder aQuantive vallen onder andere affiliate marketing bedrijf Atlas en marketingbureau Avenue A – Razorfish. Uit het persbericht:
(...) The aQuantive acquisition enables Microsoft to strengthen relationships with advertisers, agencies and publishers by enhancing the Company’s world-class advertising platforms and services beyond its current capabilities to serve MSN. The acquisition also provides Microsoft increased depth in building and supporting next generation advertising solutions and environments such as cross media planning, video-on-demand and IPTV. (...)
Microsoft kon niet achter blijven na Google’s geplande overname van DoubleClick en de geplande overname van Right Media door Yahoo!

Zie ook: Opnieuw overnames in online advertentiemarkt


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.