CCCP.COM wordt een COMRAD met een snor
Productiemaatschappij CCCP.com, onder andere bekend van campagnes zoals Grolsch en Heineken Zero, heeft zijn naam per vandaag veranderd in COMRAD. En om hun nieuwe naam en identiteit in te luiden, zijn ze met een snorrencampagne begonnen.
Opvallend onderdeel van de nieuwe identiteit is dus een snor en oplettende reclamebureau’s hebben in hun directe omgeving al een aantal nieuwe snorren gezien.
Daarnaast zijn er op www.comrad.nl verschillende commercials en films opgesierd met de meest vreemde snorren. Originele insteek voor een campagne, dus met die aandacht voor de naamsverandering zit het vast wel snor 🙂
UPC logo reminds me of a Venus Fly Trap. Once you subscribe you’re locked into our walled garden. Very sinister.
En weet iemand ook waaróm ze hun naam hebben veranderd?
Wat ik heb begrepen is dat er altijd veel verwarring is geweest tussen CCCP.tv en CCCP.com,
de naamsverandering is dus ingegeven om hier een einde aan te maken.
Jammer dat de site nog niet af is.
Inderdaad een leuke naam. Dat is precies de reden waarom wij de naam Comrads als naam van onze nieuwe marketing services organisatie hebben gekozen. Comrads is ontstaan uit een fusie tussen 4 bestaande bedrijven met ieder een eigen discipline op marketing services gebied. Comrads was al sinds 10 jaar de naam van een van deze bedrijven. http://www.comrads.nl
Inderdaad een leuke naam. Dat is precies de reden waarom wij de naam Comrads als naam van onze nieuwe marketing services organisatie hebben gekozen. Comrads is ontstaan uit een fusie tussen 4 bestaande bedrijven met ieder een eigen discipline op marketing services gebied. Comrads is sinds 10 jaar de naam van een van deze bedrijven.
http://www.comrads.nl
Raar dat ze dat met bestaande commercials doen.
Ook zie ik er eigenlijk niet de toegevoegde waarde van op een commercial.
Hij wordt er niet beter/duidelijker/leuker ofzo van.
Tel daarbij op dat dit toch al wel redelijk gedaan is (Fight Cancer eind januari) en je ziet dat dit niet wat mij betreft de analen in gaat als de meest geslaagde campagne…… verre van zelfs.
Ik sluit me aan bij Carl; waaróm hebben ze hun naam veranderd?
Het merk CCCP.tv had bij mij een zeer goed imago en uitstraling en ik vind het nog altijd een sterke naam voor een (fris en onconventioneel) reclamebureau. Bovendien is je naam wijzigen niet niks, daar moeten gegronde redenen voor zijn. Iemand?
@ Tim & Carl: Wat ik heb begrepen is dat er altijd veel verwarring is geweest tussen CCCP.tv en CCCP.com en de naamsverandering is dus ingegeven om hier een einde aan te maken.
CCCP.tv blijft dus gewoon bestaan
die Versace is helemaal spot on…. nu kun je dan elke keer als je een snor tekent (op een advertentie of niet) denken “hee… dat lijkt wel CCCP.com”
Voor degene die dat niet door had…. dit is cynisch
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!