Communicatie Online mixt nieuws en weblog
“Wij balen zo verschrikkelijk van de 49ste plaats van Commlog dat we geheel Communicatie Online per direct offline hebben gezet. En inmiddels is een meer dan bekend bureau aan de slag om deze week nog een geheel nieuwe site op te leveren. Bedankt Marketingfacts.”
was Marc van Gurp zijn reactie op de opschoningslag in de marcom top100 van mei. Vanmiddag ging dan ook de nieuwe site van Communicatie Online live met als belangrijkste vernieuwing de mix van nieuws en blog op de homepage, met de mogelijkheid te filteren middels een tab. Ook nieuw is de weeklog met een week lang een blik achter de schermen bij een communicatieprofessional.
Geheel ziet er goed uit. Het mixen van content van verschillend karakter is prima opgelost middels de tabs. Wellicht ook aardig idee om snel nieuws en diepgaande artikelen op Marketingfacts te onderscheiden? Complimenten voor Onstuimig die eerder ook al Adfoblog onder handen nam en ook verantwoordelijk is voor techniek en design van Marketingfacts en dat alles dankzij een ‘redesignklusje’ in 2006 😉
Strak ontwerp, maar vind de overal look wel wat druk overkomen.