Fatima Moreiro de Melo wordt boegbeeld Rabobank

Fatima Moreiro de Melo wordt boegbeeld Rabobank
, ING Groep
@evr

Fatima Moreiro de Melo wordt boegbeeld RabobankFatima Moreiro de Melo volgt Vincent Rietveld, beter bekend als Jochem de Bruin, op als het gezicht van de Rabobank. Vincent had eerder aangegeven te willen stoppen. Eind dit jaar treedt Jochem de Bruin dan ook in het huwelijk met Inger en verhuist naar Zweden. Fatima had als speelster in het Nederland hockeyelftal al een relatie met de Rabobank, maar zal dus nu ook in de commercials verschijnen (voor het eerst op Eerste Kerstdag). Naast Fatima zullen ook andere spelers een prominente rol krijgen zodat men niet te veel afhankelijk wordt van één persoon.

Hoewel Gerrit-Jan Doorneweerd zich eerder dit jaar nog afvroeg hij de enige was die jeuk kreeg bij de zoveelste commercial met Jochem als ideale schoonzoon, bleken vrouwen te vallen voor Jochem de Bruin.

En Gerrit-Jan, vooralsnog tevreden met de opvolgster? ;-)


Delen

0
0


Er zijn 8 reacties op dit artikel

  • Geen slechte keuze van Rabo!

    geplaatst op
  • Fatima als schoondochter lijkt me uitstekend. Het gaat pas weer mis als ze haar als "ideale" schoondochter gaan presenteren. Er is al genoeg braafheid op het scherm.

    geplaatst op
  • @Marco: van Ubachs Wisbrun zul je bedoelen ;)

    geplaatst op
  • [typische mannenopmerking]
    Kan niet wachten tot de eerste fatimaverleidingsviral wordt geintroduceerd
    [/typische mannenopmerking]

    geplaatst op
  • Het blijkt wel weer hoe snel de Rabobank inspeelt op onderzoeksrapporten ;-)

    geplaatst op
  • Ze zat toch al in het grote geld zie http://www.oranjecasino.com/goede-doelen.html
    Ambasadeur van een casino.....

    geplaatst op
  • Ik betwijfel toch of Fatima Moreiro de Melo een slimme zet is van de Rabobank. Een fictief karakter als Jochem de Bruin is soms veel veiliger, omdat je z'n leven naar je 'marketinghand' kan zetten. Een misstap van Moreiro de Melo kan direct leiden tot een smet op het blazoen van de Rabobank. Ik verwacht deze misstap echter niet direct.

    Een mijns inziens daarom belangrijker punt is dat als we Moreiro de Melo aan het hockey-en zien op televisie, zij een een t-shirt draagt van haar clubsponsor ABN Amro. Hiermee straalt zij een dubbele boodschap naar de consument uit, want met welk merk moet ik haar nu associeren? De Rabobank gaf aan dat de hockeyster persoonlijk voor de Rabobank kiest, maar toch... je ziet haar wel rondlopen met het logo van de concurrent. Kortom, kan dit wel of is dit niet toch zo'n verstandige keuze van de Rabobank?

    geplaatst op
  • Ben het met Martijn eens - geen goede zet. Wie wil een stalker voor een dating site voor zijn brave Hendrik-bank ? Je kon nl. veel zeggen over Jochem de Bruin, maar het was volgens mij de eerste bankpersoon die geloofwaardig, modern en toch bank-man was.

    Bij Jochem was er een fictieve, maar aardige wereld om naar te kijken. Nu ruilen we een "celebrity" in, waardoor het een standaardbenadering wordt. Zonde. Maar veel banken en verzekeraars zullen zeer blij zijn met het vertrek van Jochem.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.