Hoe bereik ik de consument in 2010?

Hoe bereik ik de consument in 2010?
Hoe bereik ik de consument in 2010?

Wie deze dagen een bezoek heeft gebracht aan het jaarlijkse Marketing3-congres, zal hebben opgemerkt dat het vooral gaat over hoe de consument te bereiken in een tijdperk waarin het medialandschap sterk is gefragmenteerd en de consument steeds meer macht heeft over 'zijn' media. Voor wie het allemaal heeft moet missen, is er ook dit jaar weer een team van bloggers vanuit eventblogs.nl aanwezig om verslag te doen. De hoogtepunten van de afgelopen dagen op een rij: Verder zijn er inmiddels een groot aantal presentaties als video te bekijken via Media Plaza TV. In de komende dagen zullen meer verslagen, presentaties en video's worden toegevoegd. Voor wie het allemaal live wil meemaken, morgen (vrijdag) is er nog een dag met een aantal interessante sprekers. Veel kijk en luisterplezier!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Het Marketing3-congres zit er op. De laatste verslagen en foto's staan online. Frank, Robert en Arash, prima werk! Ik zal de komende week nog wel met een aantal postings komen van opmerkelijke zaken die ik ben tegengekomen (zoals InSites, @Hand, Swoot en CityScape Media).

    Moet eerlijk zeggen dat ik positief verrast was over de VIP-avond en beide praktijdagen. Interessante presentaties, interessante mensen en een goede bezetting. Alhoewel ik er niet bij ben geweest, waren de geluiden over de congresdag beduidend minder. Matige presentaties en een matige opkomst. Overall wat mij betreft een dikke voldoende!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.