• Mobile
    wordt gesponsord door

Press one for murder

Press one for murder
, ING Groep
@evr

Met een bijzondere online campagne op www.press1formurder.nl heeft KPN vandaag ‘thuis beeldbellen’ geintroduceerd. Middels een draadloze beeldtelefoon van Philips kunnen klanten van InternetPlusBellen, beeldbellen naar een pc met webcam of een andere beeldtelefoon.

In de online campagne waar beeldbellen natuurlijk een cruciale rol in speelt, moet de moord op een beroemd fotomodel worden opgelost. Vier ‘vrienden’ zijn verdacht en kijkers spelen een actieve rol in het door Herman Brusselmans geschreven mysterie, waar de Philips beeldtelefoon een belangrijke rol speelt. Naast SMS, filmpjes van beeldbellende verdachten is ook Windows Live Space met pagina’s van de verdachten ingezet. Mooi uitgewerkte campagne.

 


Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Nu alleen nog even zorgen dat de klanten voor InternetPlusBellen corrct en snel aangesloten worden want als daar ook nog eens beeld bij moet komen... ik hou mijn hart vast.

    geplaatst op
  • Erg mooie productie. Qi!

    geplaatst op
  • Dank je Carl. Al vrienden opgegeven, met hun 06 nummer erbij?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.