Starbucks gaat weer topless

13 september 2006, 06:05

Starbucks gaat weer toplessKoffieketen Starbucks viert haar 35ste verjaardag met de terugkeer van ‘t logo met de topless zeemeermin. En dat brengt natuurlijk flink wat commotie teweeg bij Amerika’s christelijke fundamentalisten:

“A principal of Kent Elementary School in Seattle is truly roasting over the comeback and was interviewed on a local TV station today. The school teacher is requiring that teachers and staff use protective sleeves to cover the cups so young preying eyes do not see the topless mermaid with what appears to be her fins spread eagle.”

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

6 Reacties

    Edwin

    In Nederland zouden we dit op het jeugdjournaal uitzenden ;)…


    13 september 2006 om 07:35
    Joost

    Stelletje gestoorde mafkezen. Het ventje dat zich af gaat zitten trekken op het logootje op het koffiebekertje van zijn leraar moet denk ik even wat beter opletten tijdens de computerles, zodat hij daarna net als ieder ander gewoon fatsoenlijke porno kan downloaden. Het is trouwens bovendien niet eens zo’n heel lekker zeemeerminnetje. Ik heb ze beter gezien. Althans in de film, hè?


    13 september 2006 om 09:32
    Jacob Cutter

    I pity Americans. Such a messed up people. I mean, what’s the fuss about. It’s just a drawing. Are they afraid that children will turn into psycho serial killers because they saw boobs on a plastic cup? Censoring everything is what will Americans on the couch of a shrink…


    13 september 2006 om 10:12
    Rogier

    Weet iemand misschien wanneer de langverwachte marktintroductie van Starbucks in Nederland eindelijk van de grond komt? Of laten ze ons gewoon links liggen?


    13 september 2006 om 14:33
    Kari-Anne

    Er staat in het stukje toch echt: Amerika’s christelijke fundamentalisten’

    en Jacob Cutter schrijft ‘I pity Americans’.

    Hoezo? Waarom niet ‘I pity Christians?’


    14 september 2006 om 07:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief