Organisaties bundelen krachten in customer-serviceforum

Organisaties bundelen krachten in customer-serviceforum

Organisaties bundelen krachten in customer-serviceforumHet Customer Interaction Management Forum is een nieuwe groep van organisaties die zich, zowel vanuit de business als vanuit technologie, volledig richt op het managen van online-klantinteracties. Founding members van het CIM Forum zijn Epson, IBM, Microsoft, Outsell, Pitney Bowes en Sprint. De groep wordt gesponsord door IBM en Talisma en eVergance is verantwoordelijk voor het co-management aldus Telecommerce.

Moet eerlijk zeggen dat ik de website nog in detail moet bekijken maar ik heb me in ieder geval alvast ingeschreven (gratis) om toegang te krijgen tot de bibliotheek met whitepapers zoals Best Practices in Enterprise Chat (pdf). In deze whitepaper wordt ingegaan op de factoren die relevant zijn voor Enterprise Chat zoals performancemanagement, key metrics en de technische infrastructuur. Aanrader!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Na een eerste check van de site 'zit ik nog gewoon op mijn stoel'. Benieuwd of een dergelijk initiatief gaat werken. De postings op de blogs zijn nog niet echt populair in ieder geval.

    geplaatst op
  • Hallo Marco, Hartelijk dank voor het vermelden van ons initiatief!

    @Edwin: Reacties van professionals uit de business zijn natuurlijk van harte welkom! (lid worden van het forum is overigens gratis voor business professionals!)

    geplaatst op
  • Thomas,

    Ik ben natuurlijk al lid geworden, dat begrijp je wel ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.