Organisaties bundelen krachten in customer-serviceforum

15 augustus 2006, 04:40

Organisaties bundelen krachten in customer-serviceforumHet Customer Interaction Management Forum is een nieuwe groep van organisaties die zich, zowel vanuit de business als vanuit technologie, volledig richt op het managen van online-klantinteracties. Founding members van het CIM Forum zijn Epson, IBM, Microsoft, Outsell, Pitney Bowes en Sprint. De groep wordt gesponsord door IBM en Talisma en eVergance is verantwoordelijk voor het co-management aldus Telecommerce.

Moet eerlijk zeggen dat ik de website nog in detail moet bekijken maar ik heb me in ieder geval alvast ingeschreven (gratis) om toegang te krijgen tot de bibliotheek met whitepapers zoals Best Practices in Enterprise Chat (pdf). In deze whitepaper wordt ingegaan op de factoren die relevant zijn voor Enterprise Chat zoals performancemanagement, key metrics en de technische infrastructuur. Aanrader!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Edwin van de Merbel

    Na een eerste check van de site ‘zit ik nog gewoon op mijn stoel’. Benieuwd of een dergelijk initiatief gaat werken. De postings op de blogs zijn nog niet echt populair in ieder geval.


    15 augustus 2006 om 15:55
    Thomas Knoop

    Hallo Marco, Hartelijk dank voor het vermelden van ons initiatief!

    @Edwin: Reacties van professionals uit de business zijn natuurlijk van harte welkom! (lid worden van het forum is overigens gratis voor business professionals!)


    20 augustus 2006 om 09:04
    Edwin van de Merbel

    Thomas,

    Ik ben natuurlijk al lid geworden, dat begrijp je wel 😉


    22 augustus 2006 om 06:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!