Uitbreiding STIR bestuur en TC

Uitbreiding STIR bestuur en TC
,

Sinds 1 juli is het STIR bestuur uitgebreid met Marlies Verschure (RTL) en Jeroen Cnossen (PCM). Jeroen en Marlies versterken het huidige bestuur bestaande uit ondergetekende (ilse media), Jasper Lamers (WebAds) en Martijn Brinkhoff (De Telegraaf). Naast bestuurlijke veranderingen is ook de Technische Commissie uitgebreid. De Technische commissie is het eerste aanspreekpunt voor de onderzoeksmethodologie, kwaliteit en uitvoering. Binnen de TC zijn mediabureaus (PMA én non-PMA), Adverteerders en STIR participanten vertegenwoordigd. Het stir web-log geeft in deze posting meer informatie over de precieze samenstelling en rol van de TC.


Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Ik zou graag eens meer willen weten over de STIR met betrekking hoe adverteerders hier naar kijken. Wordt het cijfertje van de STIR al door adverteerders geaccepteerd voor de planning van het online mediabuget?

    Ik vind de STIR een goed initiatief en denk ook dat dit door alle online aanbieders gesteund moet worden. Alleen ik zou informatie willen zien qua feedback van de partijen die het geld besteden. Is er een positief resultaat op dat vlak behaald.

    geplaatst op
  • Reinout, je vraagt natuurlijk naar het allerbelangrijkste van STIR. De mediabureaus plannen volop met STIR, en dat is natuurlijk een indicatie. Maar we hebben het nog niet 'direct' aan adverteerders gevraagd. Dat bestedingen online toenemen is ook een feit (zie bestedingscijfers van het IAB). Maar of dat nou direct aan de inzichten die door STIR worden verschaf is toe te schrijven is natuurlijk een belangrijke vraag. We vermoeden dat dat gedeeltelijk wel zo is. In de komende tijd willen we aan adverteerders absoluut meer aandacht besteden. Vandaar ook dat zij een extra zetel krijgen binnen de TC. Verder moeten alle STIR participanten blijven praten met hun adverteerders, en het liefst die ervaringen delen. Eigenlijk is het antwoord dus: Hier zijn we mee bezig, willen wij ook heel graag een goed en duidelijk antwoord op. Adverteerders van Nederland? Wat is hierop jullie reactie?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.