Nu het onwerkelijke werkelijkheid is, heeft aandachtsmarketing momentumPlak ergens ‘marketing’ achter en na het eerste congres hebben we het al…
Keizersgracht Conferentie op 18 december in samenwerking met MarketingfactsBetekent het verschijnen van 'How Brands Grow' van Byron Sharp in 2010…
Hoe moet het verder met bereiksonderzoek? Dat was de hamvraag van de allereerste Keizersgracht Conferentie, georganiseerd door media-adviseur John Faasse…
Keizersgracht Conferentie op 20 november in samenwerking met MarketingfactsHoe moet het verder met het bereiksonderzoek? Moeten we het bereiksonderzoek niet…
“Op Twitter zitten maar vijfduizend mensen.” Met deze geërgerde uitroep in De Wereld Draait Door zwengelde media-tycoon John de Mol…
Wat heb je aan rapportages waarin reacties of acties van gekloonde Instagram-accounts worden geregistreerd? Wat zijn likes geproduceerd door klikfarms…
Hoeveel mensen zien, horen of lezen reclame? Daarover zou het in bereiksonderzoek moeten gaan. Van oudsher wordt die vraag in…
Hoe ziet de toekomst van bereiksonderzoek eruit?Vorige week dinsdag presenteerden VINEX, PMA en GfK het Dutch Digital Media Measurement (DDMM).…
Wie de berichtgeving rond Vinex/STIR de afgelopen tijd in de gaten heeft gehouden, heeft gemerkt dat het rommelt bij de…
Leeftijdsondergrens verlaagd naar 6 jaar, daarnaast kunnen ook websites zonder meetcode worden gemetenVanaf heden zal het bereiksonderzoek van JIC STIR…
STIR, Intomart GfK en comScore hebben vandaag aangekondigd een contract te hebben getekend voor online bereiksonderzoek in Nederland. Het onderzoek…