Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

‘Bereiksmetrics volstaan niet langer’

'Bereiksmetrics volstaan niet langer'

Verhoogde aandacht voor aandacht in marketing

Nu het onwerkelijke werkelijkheid is, heeft aandachtsmarketing momentumPlak ergens ‘marketing’ achter en na het eerste congres hebben we het al…

Is bereik de killer van de mediastrategie?

Keizersgracht Conferentie op 18 december in samenwerking met MarketingfactsBetekent het verschijnen van 'How Brands Grow' van Byron Sharp in 2010…

Bereiksonderzoek moet anders, maar hoe dan?

Hoe moet het verder met bereiksonderzoek? Dat was de hamvraag van de allereerste Keizersgracht Conferentie, georganiseerd door media-adviseur John Faasse…

De toekomst van het bereiksonderzoek: waar moeten we naartoe?

Keizersgracht Conferentie op 20 november in samenwerking met MarketingfactsHoe moet het verder met het bereiksonderzoek? Moeten we het bereiksonderzoek niet…

Hoeveel actieve twitteraars zijn er in Nederland?

“Op Twitter zitten maar vijfduizend mensen.” Met deze geërgerde uitroep in De Wereld Draait Door zwengelde media-tycoon John de Mol…

#Followme: online is niets wat het lijkt

Wat heb je aan rapportages waarin reacties of acties van gekloonde Instagram-accounts worden geregistreerd? Wat zijn likes geproduceerd door klikfarms…

Het einde van het bereiksonderzoek?

Hoeveel mensen zien, horen of lezen reclame? Daarover zou het in bereiksonderzoek moeten gaan. Van oudsher wordt die vraag in…

Bereiksonderzoek in digitale impasse

Hoe ziet de toekomst van bereiksonderzoek eruit?Vorige week dinsdag presenteerden VINEX, PMA en GfK het Dutch Digital Media Measurement (DDMM).…

Vinex/STIR kan belofte niet (meer) waarmaken

Wie de berichtgeving rond Vinex/STIR de afgelopen tijd in de gaten heeft gehouden, heeft gemerkt dat het rommelt bij de…

STIR presenteert het nieuwe bereiksonderzoek: panel naar 25.000 leden

Leeftijdsondergrens verlaagd naar 6 jaar, daarnaast kunnen ook websites zonder meetcode worden gemetenVanaf heden zal het bereiksonderzoek van JIC STIR…

STIR, GfK en comScore gaan samen bereikscijfers meten

STIR, Intomart GfK en comScore hebben vandaag aangekondigd een contract te hebben getekend voor online bereiksonderzoek in Nederland. Het onderzoek…