Kunstroute in Amsterdamse abri’s en mupi’s

25 juli 2006, 07:00

JCDecaux organiseert onder de naam ArtDecaux een kunstroute op het Museumplein in Amsterdam. Van 13 juli tot 8 augustus is de eerste kunstroute met het toepasselijke thema: BUITEN te bewonderen. Gedurende deze periode presenteren bekende kunstenaars, zoals Ferry van den Bemd, Peter Klashorst, Marnix Goossens en Henk Schiffmacher, hun werken in de abri’s en Mupi’s van JCDecaux rond het Amsterdamse plein der kunsten. Gezamenlijk vormen de objecten een kunstroute.

De route geeft Amsterdamse kunstenaars een uitzonderlijk platform om hun werk te presenteren en het laat consumenten en adverteerders met een vernieuwde blik naar buitenreclame kijken. Slim initiatief om (online) exposure te krijgen, alleen wat er normaal in de abri’s en mupi’s hangt zijn toch al ware kunstwerken 😉 Eerder linkte we al eens naar deze 497 verrassende outdoors.

Bron: Nabb

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Erik

    Prima iniatief. Wil toch even kwijt dat Enschede dit in samenwerking met de lokale kunstacademie al meer dan 10 jaar doet.


    25 juli 2006 om 09:11
    José Alexandre

    mupis


    6 mei 2007 om 14:41

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!