The Future of Advertising Is Now

The Future of Advertising Is Now

De nieuwste Strategy+Business (gratis registratie) heeft deze zomer als thema ‘A Field Guide For The New Marketer’ met een aantal interessante publicaties waaronder het artikel ‘The Future of Advertising Is Now’ (pdf) van Christopher Vollmer, John Frelinghuysen en Randall Rothenberg. In het betreffende artikel geven de auteurs diverse voorbeelden waaruit (nogmaals) blijkt dat adverteerders hun mediastrategie (met name de digitale media) moeten veranderen om te overleven (via MIT Advertising Lab).

The Future of Advertising Is Now


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.