Online mediabestedingen in de VS naar 25%

Online mediabestedingen in de VS naar 25%

Online mediabestedingen in de VS naar 25%

Blackfriars Communications, een Amerikaans marktonderzoek- en adviesbureau, publiceert ieder kwartaal de zogenaamde Marketing Index waarmee het de mediabestedingen in de VS evalueert. Uit de cijfers voor het tweede kwartaal van 2006 blijkt dat de totale online mediabestedingen inmiddels ruim 25% bedraagt waarvan 15% naar online media, 6% naar e-mail marketing en 5% naar websites (via digimedia.be).


Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Ik neem aan dat Blackfriars Communications een Amerikaans(-e) marktonderzoek- en adviesbureau is die niet evolueert maar evalueert...

    geplaatst op
  • Je hebt helemaal gelijk; pas het direct aan. Moet 's avonds toch eens wat vroeger gaan slapen zodat ik 's morgens weer fit ben ;-)

    geplaatst op
  • Wat is het verschil tussen advertising online (+6%) en website en internet media (-3%)?

    Ik verbaas me over de daling van de laatste namelijk.

    geplaatst op
  • Ramon, dat er uiteindelijk meer naar online advertising is gegaan dan gebudgeteerd en dat vwb website en internet media juist minder is verbruikt dan gebudgeteerd. Althans, zo heb ik de resultaten geinterpreteerd.

    geplaatst op
  • Waar ik me wel enigzins over verbaas is dat het beoogde budget voor de adverising (zowel off- als online) vrij vors overschreden wordt. Wellicht dat de positieve economische ontwikkelingen hierin een rol spelen?
    Amerika loopt toch wat betreft advertising voor en je zou dan ook verwachten dat ze zeker het budget voor de advertising redelijk kunnen schatten...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.