IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.
Marketing inzet in tijden van recessie. Is het wel of niet verstandig om tijdens een recessie marketing investeringen te beperken?
"De ontwikkelingen voor cookieless adverteren gaan ons als branche blijven testen op wendbaarheid"De digital-advertisingbestedingen zijn in Nederland in 2021 met…
Bestedingen in 2021 met 10 procent gestegenNederlandse adverteerders gaven, ondanks weer een coronajaar, meer uit aan reclame in 2021 ten…
MarketingTribune kwam deze week met zijn meest los opgevraagde nummer van het jaar, waarin het de Nielsen-cijfers van de Top-100…
Interview met Rob Kolkman en Kees Wilbrink over uitgeven in de 21e eeuwPrint is dood en we gaan helemaal digitaal.…
De hoeveelheid data is nog nooit zo groot geweest. Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame en display-advertising te…
Wereldwijd zijn de mediabestedingen over de laatste 10 jaar gestegen van 362 miljard dollar in 2004 naar 512,9 miljard dollar…
Mobile advertising begint serieus mee te doen, video herstelt zichDe totale online-advertentiemarkt is in 2013 gegroeid met 8,4 procent. Deze…
Groei van online advertising compenseert verlies totale adverteerdersmarkt slechts deelsDe bestedingen in de Nederlandse entertainment- en mediasector zijn vorig jaar…
Nederlandse online advertentiemarkt behaalt omzetgroei van ruim 5 procentHet lijkt er dan toch (eindelijk) op dat mobile advertising aan z'n…
TV-markt realiseert 446 miljoen euro omzet en kijktijd stijgt naar 201 minuten gedurende de eerste helft van 2013 De netto…