Relatiebemiddeling-spots
Terwijl de ontwikkelingen op digitaal gebied elkaar in een toenemend rap tempo opvolgen, heb ik de indruk dat het ‘retro’-gevoel evenredig aan populariteit wint. Van de bekende ‘Rubiks Kubus’ tot de Q20, en van de Atari-spellen tot ‘Ken & Barbie’. Ze lijken allemaal terug van weggeweest.
In het tv-programma ‘Beauty & de Nerd’ (RTL5) zit bijvoorbeeld een nerdie-deelnemer, die een door-elkaar-gehusselde-kubus binnen no-time kan oplossen. En dat zonder te kijken, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. De reden voor deelname aan het programma is overigens om uberhaupt enig sociaal gedrag richting het andere geslacht aan te leren, wat voor de meeste van hen (tot nu toe) geheel vreemd is.
Axe speelt met een drietal (user-generated?) spots leuk in op het ‘retro-nerd’-gevoel door de bovengenoemde ‘iconen’ erin te verwerken. Een aanrader voor de ‘eeuwige’ vrijgezel. (De overige twee spots ‘Geld-knikkeren’ en ‘Ken & Barbie’ staan op de volgende pagina.)
@robert: dat is fijn, maar….wat heeft dat te maken met dit artikel?
@ronald
Ik zie toch duidelijke ‘relatiebemiddeling ‘in de titel staan. En Boer zoekt vrouw is een programma die boeren helpt om een nieuwe partner te krijgen en ze gebruiken er ook spots voor.
@robert: dat is opzich inderdaad waar.;-)
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!