14 juni 2018: Congres Facebook & Instagram Marketing #adv
Wil jij je business een boost geven met social marketing? Kom dan op 14 juni naar de Jaarbeurs Utrecht voor het Congres Facebook & Instagram Marketing. Ontwikkelingen en trends in social marketing volgen elkaar razendsnel op. Met de sessies van toonaangevende sprekers op het congres is je kennis in één dag weer helemaal up-to-date.
Sprekers
De Noor Thomas Moen was de afgelopen jaren CMO van United Influencers, de grootste social media influencer agency van Scandinavië. Tegenwoordig runt hij zijn eigen digital school of marketing, Jab Jab Academy. Thomas deelt zijn inzichten over alle zakelijke mogelijkheden die Facebook in 2018 biedt.
Sedge Beswick is CEO van SEEN Connects, een marketingbureau dat klanten als Red Bull, Nike en Superdry helpt met hun influencer- en social marketingstrategie. Ze is auteur van het boek ‘Make Instagram your business’ en vertelt over Instagram- en influencer marketing.
David Arnoux is medeoprichter van Growth Tribe, Europa’s eerste Growth Hacking Academy. Dit bedrijf geeft met praktische workshop les in technische groeivaardigheden. David laat zien hoe hij Growth Hacking toepast op social media.
De rest van het programma wordt komende weken definitief ingevuld. In drie breakout-rondes kun je sessies verwachten over advertising via Facebook en Instagram, webcare, social video, contentmarketing, VR en chatbots.
Aanmelden
De eerste 100 kaarten zijn beschikbaar met een Super Early Bird korting van 150 euro op de toegangsprijs. Daarnaast is er een aantrekkelijke groepskorting als je met één of meerdere collega’s komt. We zien je graag op 14 juni!