Consumentenbond heeft de internetbankierprogramma’s uitgeprobeerd van zes grote banken: ABN Amro, Rabobank, Fortis, Postbank, ING en SNS Bank. In de Geldgids van de Consumentenbond die aanstaande zaterdag verschijnt, staat een uitgebreid overzicht van wat de programma’s kunnen. Uit ervaringen van de gebruikers van die zes programma’s blijkt dat relatief veel mensen vorig jaar problemen hadden met hun bank: één op de acht gebruikers (13%). Bij ruim de helft van de gevallen ging het om problemen met inloggen, het versturen van opdrachten en aanvragen en activeren van het programma. De problemen kwamen vaker voor bij ABN Amro en de Postbank (beide 19%). De Fortis- en Rabo-programma’s stuitten op minder problemen (4%).
13% gebruikers internetbankierprogramma’s heeft problemen
Er zijn 0 reacties op dit artikel
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.