13% gebruikers internetbankierprogramma’s heeft problemen

13% gebruikers internetbankierprogramma’s heeft problemen

Consumentenbond heeft de internetbankierprogramma’s uitgeprobeerd van zes grote banken: ABN Amro, Rabobank, Fortis, Postbank, ING en SNS Bank. In de Geldgids van de Consumentenbond die aanstaande zaterdag verschijnt, staat een uitgebreid overzicht van wat de programma’s kunnen. Uit ervaringen van de gebruikers van die zes programma’s blijkt dat relatief veel mensen vorig jaar problemen hadden met hun bank: één op de acht gebruikers (13%). Bij ruim de helft van de gevallen ging het om problemen met inloggen, het versturen van opdrachten en aanvragen en activeren van het programma. De problemen kwamen vaker voor bij ABN Amro en de Postbank (beide 19%). De Fortis- en Rabo-programma’s stuitten op minder problemen (4%).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.