Je bekijkt een artikel van

Een contentmaker is nog geen contentmarketeer #adv

5 augustus 2020, 08:44

We snappen, filmen en bloggen er massaal op los. Dat blijkt ook uit de cijfers van onder andere YouTube, waarop iedere minuut zo’n 300 uur aan film wordt geüpload. Het maken en plaatsen van content is dan ook geen kunst. Het maken van effectieve content en die strategisch inzetten wel. Maar hoe maak je content effectief en wat is nou eigenlijk een contentstrategie? Hoe analyseer je jouw content en hoe maak jij het verschil? Dat zijn de dingen die je leert tijdens de NIMA Mastercourse Contentmarketing, waarbij je in 3 dagen tijd wordt omgetoverd in een echte contentmarketeer! Start op 25 augustus met de Mastercourse Contentmarketing en start met jouw contentstrategie.

Schrijf je nu in

NIMA is de beroepsvereniging voor marketeers in Nederland. We brengen professionals samen om van elkaar te leren, nieuwe perspectieven te ontdekken en het vak verder te brengen. Dat doen we via opleidingen, events, certificering en sterke communities waarin marketeers op elk niveau elkaar inspireren. Onze NIMA Academy biedt een breed aanbod aan marketingtrainingen en (bij)scholing. Daarnaast kun je bij ons examen doen op NIMA A-, B- of C-niveau en je professionele groei zichtbaar maken. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Word onderdeel van een netwerk dat marketing vooruithelpt. Sluit je aan bij NIMA.

Categorie

Plaats reactie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!