Bijna iedereen weet wel wat greenwashing is. Merken en ondernemingen die zich duurzamer voordoen dan ze werkelijk zijn. En dat is schering en inslag. In allerlei landen.
Als grote logistieke speler streeft PostNL naar een zo klein mogelijke impact op het milieu en tegelijkertijd een zo positief mogelijke invloed op mens en maatschappij.
‘We ontwerpen de 9292 app natuurlijk voor miljoenen reizigers. Je bent welbeschouwd heel belangrijk voor heel veel mensen.’
De marketingkalender voor 2024 is nu beschikbaar om gratis te downloaden!
We kennen vast allemaal Takkie, bekend uit de boeken van Annie M.G. Schmidt. Minstens zo bekend is Siepie, de beste vriend van de teckel. Siepie speelt om die reden de hoofdrol in de Sinterklaascampagne van Hema.
Er is zoveel meer dan marketing – vijf marketingliteratuurschrijvers over hun favoriete boek zónder marketing (maar wel over de échte betekenis van waarde). ‘Leer haiku’s schrijven!’
Tips om rekening mee te houden en voorbeelden van internationale merken die aandacht besteden aan deze bijzondere viering, en hun marketingcampagnes hierop aanpassen
One-size-fits-all marketingbenadering is niet effectief voor zoiets persoonlijks als eten.
Het liefst heb je alle geliefde familieleden bij elkaar aan het kerstdiner. Maar dat kan niet altijd, zo zien we in deze emotionele rollercoaster van een kerstcommercial van VakantieDiscounter
De wereld van verzekeraars en intermediairs is voortdurend in beweging, gedreven door technologische vooruitgang en een veranderend landschap van consumentengedrag.
Ik bespreek de politieke boodschappen die ik deze week op straat tegenkwam en die méér communiceren dan ‘Stem X’ (in min of meer willekeurige volgorde).
Efficiënte, impactvolle contentcreatie