Het komt maar zelden voor dat het winnende concept van de inmiddels legendarische livepitch op het Branded Content Event ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Het overkwam winnaar Mediahuis die voor pitchbedenker Bever namelijk het unieke ReUsed-concept bedacht.
Chinese webshops waren het afgelopen jaar flink in trek bij Nederlandse consumenten. Zij gaven in totaal 265 miljoen euro uit aan Chinese shops. Het aandeel crossborder-bestedingen nam daardoor toe van 5 naar 7 procent.
Nieuwsgierig naar hoe bedrijven de klantreis verbeteren door het dichten van vaardigheidstekorten binnen marketingteams?
Er is voldoende ‘aan de hand’ in medialand. Dit keer doelend op de stijgende tarieven voor tv naar aanleiding van de panelupdate.
Organisaties die customer experience echt als strategie hebben, weten dat de stem van de klant een permanente inspiratiebron is.
Een onthullend verslag van de NIMA community Brein en Gedrag: read and learn!
Wat doet recruitment anno 2024 de das om? ‘Marktconforme arbeidsvoorwaarden’! In de huidige kandidatenmarkt moet je meer bieden én veel concreter zijn.
Social-update: Instagram leesbevestigingsoptie, 30-minuten-TikTok-video’s, merkbescherming Meta, YouTube A/B-test en LinkedIn vergelijkbare doelgroep.
In 2023 kwamen de bestedingen in de tv-reclamemarkt uit op € 922 miljoen, een daling van 5,6% ten opzichte van 2022. Onlinecijfers rijzen de pan uit.
De introductie van het 'Minus One Moment of Truth'.
Wat kunnen we leren van 'Daisugi' om in tijden van verandering de positionering steeds relevant te houden.