Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

NIMA Community in actie: Wicked problems en huilende indianen in Leiden

Een onthullend verslag van de NIMA community Brein en Gedrag: read and learn!

Customer Value Management; het verschil tussen waarde en prijs

Wanneer de waarde niet duidelijk zichtbaar is, kan je het de klant niet kwalijk nemen dat deze er niet voor wil betalen. Zeker niet in B2B.

BCE24: ‘De echte uitdaging nu is de privacykwestie’

Elise Kop is Crossmedia Consultant bij Mediahuis. Zij helpt de bezoekers van het ‘Branded Content Event’ editie 2024 hoe jongeren te bereiken: ‘Duik met ons in de GenZ-vibes!’

Op gelul bouw je geen merken

Merkonderzoek is duur, ingewikkeld en levert niets op. Nemen we aan.

Aan jezelf verkopen wat je naar buiten levert

Programma over persoonlijk leiderschap leert je vragen stellen aan je belangrijkste stakeholder en voorkomt zo 'marketing-kortsluiting'.

De tegengestelde trends die marketing in 2024 bepalen

Het PIM Trendrapport 2024, dat op 30 januari 2024 werd gepresenteerd, heeft als titel De Clash van het ‘zijn’.

Arbeidsmarktcommunicatie met marketinginstrumenten

Het inzetten van marketinginstrumenten helpt organisaties om zich als een aantrekkelijke werkgever te positioneren en medewerkers aan te trekken.

Welk bedrijf of welk merk leverde de beste marketingprestatie van 2023?

Jouw mening of inval wordt ten zeerste gewaardeerd. Uit de heup en zonder er te lang over na te denken.

Pak ze terug, die P’s – een ultieme heads up voor geschoolde marketeers

Pricing en Productpropositie – gun jezelf een hapje uit het opleidingsbudget en laat je bijscholen in één dag (gratis lunch!). Want winstoptimalisatie en marktkennis zijn te belangrijk om aan spreadsheet-knutselaars over te laten.

Het tijdperk van de nieuwe marketeer is daar

In een digitaal tijdperk met zoveel machine en AI geweld om ons heen snakken we gewoon weer naar menselijkheid. Naar een wereld waar Authentieke Interactie de primaire AI is.

Zet je B2B-leadgeneratie op scherp (héél scherp)

Hoe werkt leadmanagement, leadscoring en leadnurturing precies en hoe pas je dat goed toe?

Segmenteren kun je leren (en is misschien minder makkelijk dan je denkt)

Geef je op voor de NIMA Lunchwebinar De Toekomst van Marketing op 5 maart – Segmenteren en Positioneren 2.0 (wel gratis, niet goedkoop)