Een onthullend verslag van de NIMA community Brein en Gedrag: read and learn!
Wanneer de waarde niet duidelijk zichtbaar is, kan je het de klant niet kwalijk nemen dat deze er niet voor wil betalen. Zeker niet in B2B.
Elise Kop is Crossmedia Consultant bij Mediahuis. Zij helpt de bezoekers van het ‘Branded Content Event’ editie 2024 hoe jongeren te bereiken: ‘Duik met ons in de GenZ-vibes!’
Programma over persoonlijk leiderschap leert je vragen stellen aan je belangrijkste stakeholder en voorkomt zo 'marketing-kortsluiting'.
Het PIM Trendrapport 2024, dat op 30 januari 2024 werd gepresenteerd, heeft als titel De Clash van het ‘zijn’.
Het inzetten van marketinginstrumenten helpt organisaties om zich als een aantrekkelijke werkgever te positioneren en medewerkers aan te trekken.
Jouw mening of inval wordt ten zeerste gewaardeerd. Uit de heup en zonder er te lang over na te denken.
Pricing en Productpropositie – gun jezelf een hapje uit het opleidingsbudget en laat je bijscholen in één dag (gratis lunch!). Want winstoptimalisatie en marktkennis zijn te belangrijk om aan spreadsheet-knutselaars over te laten.
In een digitaal tijdperk met zoveel machine en AI geweld om ons heen snakken we gewoon weer naar menselijkheid. Naar een wereld waar Authentieke Interactie de primaire AI is.
Hoe werkt leadmanagement, leadscoring en leadnurturing precies en hoe pas je dat goed toe?
Geef je op voor de NIMA Lunchwebinar De Toekomst van Marketing op 5 maart – Segmenteren en Positioneren 2.0 (wel gratis, niet goedkoop)