Zorg en Zekerheid kiest voor self-service-software

Zorg en Zekerheid kiest voor self-service-software

Zorg en Zekerheid heeft voor zijn website gekozen voor de interactive marketing en self-service-software van Q-go.

Dankzij de software, gebaseerd op natuurlijke taaltechnologie, kan een groot deel van de vragen van klanten direct en online worden beantwoord. Arjo van Oosten, channel manager bij Zorg en Zekerheid, een verzekeraar die opereert zonder winstoogmerk: "De service aan onze klanten is van oudsher een van onze sterke punten en moet dat blijven gezien de aard van ons bedrijf. In de afgelopen tijd is het aantal telefoontjes en e-mails dat binnenkomt op ons callcenter sterk gestegen." Behalve efficiëntieverbetering moet dankzij de tijdsbeparing tevens de service aan klanten worden uitgebreid. ?We verwachten dat we met Q-go ongeveer twintig procent van de telefoontjes en zeker de helft van de e-mails via self-service op de website kunnen afhandelen."

Bron: Adfoweb


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.