Zorg en Zekerheid kiest voor self-service-software

4 december 2003, 18:21

Zorg en Zekerheid heeft voor zijn website gekozen voor de interactive marketing en self-service-software van Q-go.

Dankzij de software, gebaseerd op natuurlijke taaltechnologie, kan een groot deel van de vragen van klanten direct en online worden beantwoord. Arjo van Oosten, channel manager bij Zorg en Zekerheid, een verzekeraar die opereert zonder winstoogmerk: “De service aan onze klanten is van oudsher een van onze sterke punten en moet dat blijven gezien de aard van ons bedrijf. In de afgelopen tijd is het aantal telefoontjes en e-mails dat binnenkomt op ons callcenter sterk gestegen.” Behalve efficiëntieverbetering moet dankzij de tijdsbeparing tevens de service aan klanten worden uitgebreid. ?We verwachten dat we met Q-go ongeveer twintig procent van de telefoontjes en zeker de helft van de e-mails via self-service op de website kunnen afhandelen.”

Bron: Adfoweb

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!