Zo kan het ook, Beau!

12 februari 2005, 11:40

Zo kan het ook, Beau!

Naar aanleiding van de Scarlet-campagne waarin Beau van Erven Dorens in ondergoed optreedt, vandaag op de privepagina van de Televaag een geniale inhaker van Björn Borg-ondergoed (met dank aan Stefan).

Wie volgt?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

9 Reacties

    Remondo

    Ghehehe… top!


    12 februari 2005 om 11:45
    Pascal

    Gister was er bij Paul de Leeuw`s PaPaul al een inhaker met betrekking tot de affaire Albert Heijn – Penijnenburg Ontbijtkoek. Maar deze is inderdaad erg goed!


    12 februari 2005 om 13:22
    dennis013

    ginffel gniffel 🙂


    12 februari 2005 om 13:51
    Bert

    Wat moet je een schraal bestaan leiden als je je hier mee bezig houdt.


    12 februari 2005 om 14:53
    Patrick

    Geniaal!

    Leuk motiefje in die onderbroek; ga ik kopen! 🙂


    12 februari 2005 om 15:04
    Remondo

    @Bert: ware diepgang begint bij onderbroekenlol


    12 februari 2005 om 16:41
    Bas

    Viel me ook op deze reclame, snel gereageerd. Blijkbaar is er bij Borg ruimte voor lokale, landelijke advertenties. Vraag is of je bij een dergelijke inhaker niet de mensen ‘verliest’ die de Scarlet reclame niet kennen.


    14 februari 2005 om 08:55
    Peter

    “Zo kan het ook, Beau!”

    Wat? Een nog lelijkere onderbroek? Een groen wandje in plaats van een witte? Een onbekend figuur met rare gezichtsuitdrukking in plaats van een hele bekende?

    Een van de slechtste inhakers ooit wat mij betreft…


    15 februari 2005 om 09:21
    Arnoud

    Beau heeft zo’n 300.000 euro voor de commercial gekregen, dus daar kan hij wel een paar BB-onderbroeken voor kopen 🙂


    16 februari 2005 om 13:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!