Je bekijkt een artikel van PostNL
partner

Zo namen de bestellingen van Vitaminstore met 48% toe #adv

10 december 2021, 13:59

Vitaminstore probeert in haar marketing echt de persoonlijke aandacht van haar winkels door te laten klinken. Ook met een magazine dat verschijnt in een oplage van 450.000 exemplaren per jaar. Dit blad vormt een effectief onderdeel van de marketingmix. Dankzij de betere segmentatie via het product ‘Klant in beeld’ van PostNL schoot de conversie omhoog.

Oprichter Alain Vermeulen vertelt meer over het effect van persoonlijke aandacht:

Aandacht van je doelgroep pakken? Ondernemers aan het woord.

Wij zijn PostNL. Jouw favoriete bezorger. We bezorgen dagelijks pakketten en vijf dagen per week post. Voor onze klanten zijn wij de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers en de verbinder tussen de fysieke en digitale wereld.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief