Wist je dat 70% van de digitale transformatie-pogingen mislukt? #adv

11 april 2022, 12:59

Digitale transformatie is niet langer “nice to have”, het werd een noodzaak. Om concurrerend te blijven, moeten organisaties zich snel aanpassen en de online eisen van hun klanten omarmen door een digital-first benadering te volgen.

Nu 97% van de leidinggevenden zegt dat door COVID-19 de budgetten voor digitale transformatie zijn verhoogd, kijken we naar de rol die de CMO speelt en hoe het gebruik van een gecentraliseerd Product Informatie Management systeem hen helpt op weg naar succes.

Download het ebook “CMO-gids voor digitale transformatie”

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!