Willem-Albert Bol (Vodafone): “Het gaat om meer dan cost-per-something”

Willem-Albert Bol (Vodafone): “Het gaat om meer dan cost-per-something”
,
@marketingfacts

Op 8 november organiseren Marketingfacts en MarketingTribune de eerste editie van het Online Advertising Congres, waar adverteerders, media-exploitanten en uitgevers inzicht krijgen in de meest recente ontwikkelingen en technieken. Een van de sprekers is Willem-Albert Bol, manager media en marcom-planning bij Vodafone. 

Willem-Albert Bol: "De online advertentiemarkt is nog steeds erg dynamisch. Echter door de opkomst van ad exchanges dreigt een verdere uitholling van waarde. Alles lijkt te gaan om cost-per-something, maar is dit waar merken echt op zitten te wachten? Ja, voor conversiegedreven campagnes wellicht wel, maar voor branding kijken adverteerders ook naar zaken als impact en storytelling. Hoe kunnen de verschillende partijen in de keten (exploitanten, bureaus en adverteerders) samen tot een gebalanceerde aanpak komen? Op die vraag zal ik me focussen in mijn presentatie."

Overige programma

De dag biedt een breed programma met, naast de presentatie van Willem-Albert Bol, o.a.:

Het volledige programma is te vinden op de Online Advertentie Congres-website.

Event-informatie

Het event wordt gehouden in de Lichtfabriek te Haarlem. 

De toegangsprijs is € 295,-. (Leden van Thuiswinkel.org en IAB en Twinkle Plus-abonnees betalen slechts €195,-; leveranciers € 695,-.)

Aanmelden

Update je kennis op het gebied van online advertising en zorg voor verbetering van uw online performance. Mis deze dag niet en meld je vandaag nog aan.

We zien je graag op 8 november!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.