Week 31/2013 Viral Friday: Asking Guys For Sex (Social Experiment) en The Camp Gyno

2 augustus 2013, 11:10

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare en ViralBlog, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week o.a. Asking Guys For Sex (Social Experiment), The Camp Gyno en de beste grappen van Rémi Gaillard. Heb je een tip? Stuur 'm op!

1. The Camp Gyno

De absolute nummer 1 van deze week is de gedurfde video van Hello Flo. De video werd eerder deze week al door David Brinks besproken in de ReclameReview. De video is naast verkopen vooral bedoeld om het onderwerp van ongesteldheid bespreekbaar te maken. Wij zijn niet de enige die dit een geweldige video vinden, al meer dan 3.4 miljoen mensen bekeken de video tot op heden.

2. Asking Guys For Sex (Social Experiment)

Grappig en shocking tegelijkertijd, maar niet minder interessant zijn de reacties op het social experiment van de grappenmakers van whatever. Al meer dan 4.3 miljoen mensen bekeken het meisje die random mannen vraagt voor een vluggertje.

3. 3 Million Subscribers : Best Pranks (Rémi Gaillard)

De vaste bezoekers van ViralFriday zijn al zeer bekend met de Franse lolbroek Rémi Gaillard. Remi heeft al ontelbare keren de top 5 gehaald. Het mag dus geen verrassing heten dat een compilatie video voor zijn 3 miljoen YouTube subscribers al meer dan 1,6 miljoen views heeft behaald binnen 3 dagen.

4. The Power Inside Official Trailer

The Power Inside is de eerste social film gepresenteerd door Intel en Toshiba. Dit is de eerste film waar Hollywood de mensen vraagt om te helpen met het redden of juist vernietigen van de aarde. De trailer van de film op YouTube is inmiddels al meer dan 639.000 keer bekeken.

5. ŠKODA Octavia vRS – Not Your Everyday Family Car Ad

In de nieuwe commercial van Skoda zien we een auto die rijdt door een buurt met absurd opgepompte mensen en objecten. Hilarisch en uniek. Het is dus geen wonder dat de video inmiddels al meer dan 165.000 keer bekeken is binnen een week.

Rudi de Groot
Content Marketeer bij SDIM

Creatief en innovatief met een grote passie voor content- en socialmedia-marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief