Wat zullen we donderdag eens gaan doen?

21 juni 2005, 08:28

Wie voor donderdag nog een lege agenda heeft hebben we maar liefst drie suggesties:

Op donderdagmiddag is er vanaf 15 uur de Tweede Nederlandse Businessblogmeeting bij Publicis (Amstelveen). Mocht je nog interesse hebben, er zijn door afmeldingen nog een paar plaatsen over, stuur dan even een email naar ondergetekende.

Dan is er vanaf 13 uur in Panama (Amsterdam) de Emerce Update Narrowcasting (inmiddels uitverkocht).

En tot slot is er vanaf 13:30 uur in Media Plaza (Utrecht) het seminar Met klikkende munt over beleid, belangen en kansen van online betalingsmethoden.

Aangezien de meeste bloggers donderdag bij Publicis in Amstelveen zitten, zoek ik eigenlijk nog iemand die kort verslag kan doen op Marketingfacts van de twee andere events. Iemand?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

8 Reacties

    Gertjan

    Ralph en ik kunnen wel verslag doen voor je


    21 juni 2005 om 09:35
    Gertjan

    …van Emerce update


    21 juni 2005 om 09:36
    media

    Zou perfect zijn Gertjan!


    21 juni 2005 om 09:38
    Kirian

    Hai Marco

    Indien nodig kan een redacteur (Justin Vijgen) van ons wel een stukje aanleveren.

    Groet Kirian


    21 juni 2005 om 10:14
    media

    Zou fantastisch zijn Kirian; als ie maar kritisch is 😉


    21 juni 2005 om 10:17
    Justin

    Geen zorgen, dat zit wel goed;-)


    21 juni 2005 om 10:22
    schief

    En dan heb je ook nog een international openbc meeting in Rotterdam (vanaf 18.00 WTC), overigens…


    22 juni 2005 om 07:34
    Je moeder

    Hoi gertjan,

    Ik las even wat je had gepost, en ik vind er het volgende van.

    Iedereen weet dat je vreemd bent gegaan, dus niemand luistert meer naar je lelijke hoofd. Ik heb het al aan je vrouw verteld terwijl ze mij liep te pijpen. Ik denk dat de wereld een stuk betere plaats wordt als jij nou eindelijk eens je bek houdt, of, nog beter, jezelf van een brug af gooit. En je weet ook nog eens totaal niks van marketing.

    Groetjes


    28 november 2013 om 18:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!