Wat is de invloed van virtuele communities op productontwikkeling?

Wat is de invloed van virtuele communities op productontwikkeling?

Wat is de invloed van virtuele communities op productontwikkeling?

Studenten van de Erasmus Universiteit hebben een paper geschreven over de invloed virtuele communities op productontwikkeling. In het onderzoek, waaraan o.a. websites als Pocketinfo.nl en Tweakers.net hebben meegewerkt, is niet alleen ingegaan op de invloed van virtuele communities op productontwikkeling maar worden ook suggesties gegeven hoe bedrijven hier gebruik van kunnen maken. Leden van Marketingfacts kunnen de paper hier downloaden.


Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Wij hebben een community in een populaire niche met meer dan 200.000 leden, het belang van samenwerking met bedrijven is voor alle partijen een win-win situatie en zou dan ook veel meer gebruikt kunnen worden dan nu gebeurd. De feedback die onze community levert is vaak gedetailleerd en van goede kwaliteit. Inmiddels hebben partijen al een weg gevonden naar ons en helpt het ons aan het laatste nieuws en -voor ons het belangrijkste- ons bezoekers/leden krijgen betere produkten.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.