Je bekijkt een artikel van Qualifio
partner

Wat doet jouw merk in een wereld zonder cookies?

7 juni 2021, 10:28

De marketingwereld staat voor een grote uitdaging: Adverteerders kunnen geen gegevens meer verzamelen via third-party cookies. Er zijn oplossingen en nieuwe kansen waar we graag meer over vertellen.

Registreer je nu voor de webinar en kom meer te weten over het einde van de third-party cookies en het groeiende belang van zero-party data.

Schrijf je in voor de webinar

 

Qualifio is het leidende Europese first- en zero-party dataverzamelingsplatform voor consumer brands. Marketing teams leren hun klanten kennen dankzij onze twee complementaire SaaS modules: 1 - Qualifio Engage stelt hun in staat engagement en dataverzameling te genereren door gebruik te maken van quizzes, games, enquêtes, winacties en meer dan 50 andere interactieve formats. 2 - Qualifio Loyalty geeft hun de mogelijkheid om leden te belonen en te segmenteren met behulp van loyalty programma’s die zowel klanteninteracties als aankopen belonen. Qualifio wordt gebruikt door meer dan 400 bedrijven wereldwijd zoals: Nestlé, L’Oréal, Unilever, PepsiCo, PSG, Disneyland, MediaMarkt, DPG Media, Talpa, Decathlon. Om meer te weten te komen, ga naar: Qualifio.com.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!