Wal-Mart vs Consumer Generated Media

Wal-Mart vs Consumer Generated Media

Wal-Mart vs Consumer Generated Media

Met wereldwijd 4.000 winkels, 1,4 miljoen medewerkers, 100 miljoen klanten per week en een jaaromzet die de 300 miljard dollar nadert is de supermarktketen Wal-Mart een van de grootste bedrijven in de VS. Wal-Mart staat ook bekend als de supermarkt met de lage prijzen en om dat prijsbeleid in stand te kunnen houden heeft dat ernstige gevolgen voor het personeelsbeleid.

Niet iedereen is daar even blij mee. Neem bijvoorbeeld de actiesite WalmartWatch.com of de recent uitgebrachte DVD Wal-Mart: The High Cost of Low Price. Bekijk daar vooral ook de teaser van de DVD en de protest virals. Albert Heijn is gewaarschuwd!

Via: WOMMA, WDI


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.