Vorkje prikken met de top van Nederland

6 januari 2006, 08:15

In samenwerking met magazine Fem Business zal op maandag 9 januari aanstaande in het Grand Hotel Huis ter Duin te Noordwijk voor de twaalfde keer De Nationale Management Dag plaatsvinden. Key Note Speaker is Gerard Kleisterlee, CEO van Philips. Met als thema “Minder managers, meer ondernemers” is ook deze editie de top van het Nederlands bedrijfsleven royaal vertegenwoordigd.

Ruim 350 genodigden uit de bedrijventop van Nederland komen bijeen om een vorkje te prikken, ervaringen uit te wisselen, te discussi?ren over ?la Thema du jour? en uiteraard de verkiezing van de ‘Topman/vrouw van het jaar 2005’. Een illuster rijtje genomineerden is naar voren gekomen uit een verkiezing door het Managers Netwerk. De genomineerden zijn:

Jan Aalberts, Aalberts Industries

Peter Bakker. TNT Head Office

Jan Bennink, Numico Beheer

Jaap Blokker, Blokker Holding

Bart Brenninkmeijer, C&A Nederland

Crispin Davis, Reed Elsevier

Peter Elverding, DSM

Rijkman Groenink, ABN AMRO

Bert Heemskerk, Rabobank Groep

Didier Keller, SBM Offshore

Gerard Kleisterlee, Koninklijke Philips Electronics

Nancy McKinstry, Wolters Kluwer

Anders Moberg, Koninklijke Ahold

Ad Scheepbouwer, Koninklijke KPN

Michel Tilmant, ING Groep

Ad Veenhof, Wessanen Nederland

Jeroen van der Veer, Royal Dutch Shell

Sjoerd Vollebregt, Stork

Jean- Paul Votron, Fortis Bank

Klaas Wagenaar, Getronics

Uit deze selecte groep topondernemers heeft een door Fem Business samengesteld panel vijf finalisten gekozen:

Jan Aalberts, Aalberts Industries

Peter Elverding, DSM

Rijkman Groenink, ABN AMRO

Michel Tilmant, ING Groep

Jeroen van der Veer, Royal Dutch Shell

De winnaar van 2005 is bepaald via internet. Verder worden er door middel van mobile voting diverse actuele stellingen gedeponeerd. Tijdens deze bijeenkomst hebben alle aanwezigen verder de gelegenheid om de door BAS ter beschikking gestlede kunstwerken te kopen. De opbrengst daarvan gaat naar het Liliane Fonds.

Kritische macro kijk op relevante mediaontwikkelingen en aanverwante distributietechnologie.

Categorie
Tags

5 Reacties

    Jonathan Marks

    This is embarassing! Talk about an old boys network.


    6 januari 2006 om 09:49
    Arnout Veenman

    “Minder managers, meer ondernemers”

    In Nederland lijkt eerder het omgekeerde het geval: Massaal dromen we van een baan als manager (loonslaaf) bij de bedrijven die ik in bovenstaande lijst zag terug komen, ondernemer worden wil bijna niemand.


    6 januari 2006 om 09:58
    Henk-Jan Winkeldermaat

    Laat die perstafel maar zitten, ik ga rondlopen, registreren, fotograferen, filmen en een beetje eventbloggen.

    Wordt dus weer nachtwerk van maandag op dinsdag.


    6 januari 2006 om 16:50
    Joop

    Lijkt me wel wat om als ZZP’er met die bovenstaande lijst ‘medewerkers in loondienst’ te schaften, zitten ze ook is met een echte ondernemer aan tafel.


    6 januari 2006 om 17:05
    Arie

    En wat was het marketingnieuws nou precies?


    6 januari 2006 om 19:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!