Virgin Mobile valt opnieuw in de prijzen

15 augustus 2005, 11:52

Vorige week viel Virgin Mobile Virgin to Virgin campagne opnieuw in de prijzen. Dit keer kreeg de campagne met ‘anti-helden’ in Australi? de Advertising Effectiveness Award uitgereikt voor de Advertising Federation of Australian. De campagne heeft een ROI van 4,36 voor elke geinvesteerde dollar.

Eerder won dezelfde campagne (of onderdelen daarvan) een Titanium Lion in Cannes, een Bronze Award in de UK IPA Effectiveness Awards en de Grand Prix Award bij de APG Creative Planning Awards vorig jaar. Knappe prestatie. (via SMH)

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!