Viral Friday week 48/2017: #AboveTheNoise met Neymar, FearLess 4K en een up-upgrade

1 december 2017, 14:30

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week: #AboveTheNoise met Neymar, FearLess 4K en een up-upgrade.

1. Beats by Dre| #AboveTheNoise feat. Serena Williams, Neymar Jr., Cara Delevingne, Michael K. Williams, and Kris Wu

2.533.306 views

Beats by Dre strikt sterren als Serena Williams, Neymar Jr., Michael K. Williams en Cara Delevigne die op hele jonge leeftijd al deden waar ze goed in zijn. Ze werden in hun dagelijkse leven afgeleid door externe factoren in hun omgeving, maar wisten het toch te maken. De boodschap is dan ook ‘Rise above the noise’ en laat je dus niet afleiden om je droom te verwezenlijken. Ruim 2.5 miljoen keer bekeken in een week tijd.

2. Intermarché | J’ai tant rêvé

973.023 views

Met ruim 2000 winkels in negen verschillende landen is Intermarché één van de grootste supermarktketens in Europa. In hun nieuwe kerstcommercial zie je hoe een jongetje schrikt als hij de kerstman ontmoet en merkt dat hij veel te dik is om door de schoorsteen te kunnen en zijn pakjes te bezorgen. Daarom bedenkt hij een plan om hem te laten afvallen en geeft hem bij hun volgende ontmoeting een schaaltje groente. En met succes, op Kerstochtend zijn de pakjes zowaar bezorgd. Deze vertederende commercial is nu al goed voor ruim 900.000 views.

3. Motorola | Up-upgrade

1.225.892 views

Motorola probeert zicht terug te vechten in de markt door deze Moto Z met Mods te lanceren. Deze smartphone kan gekoppeld worden aan een extensie die fungeert als projector waarmee je direct kunt projecteren. Of het daadwerkelijk marktaandeel van giganten als Apple en Samsung kan afsnoepen, is nog maar de vraag. Het merk heeft in ieder geval wel een interessante feature die een bepaald publiek kan aanspreken. De video heeft in een week tijd wel ruim 1.2 miljoen views gegenereerd.

4. Samsung | Galaxy Note8: Fearless Feats in 4K

67.457 views

Van ziplining tot duiken van rotsen, van kamperen in een boom tot prachtige natuurtaferelen; je zult het gevoel hebben dat je er bij was als je deze epische 4K video ziet, vastgelegd door de nieuwe Galaxy Note8 van Samsung. Toonaangevende beoordelaar van videoschermen, DisplayMate Technologies, verklaarde dat dit nieuwste apparaat van Samsung het meest innovatieve en hoogwaardige beeldscherm heeft dat ooit in het lab is getest. En dat wil wat zeggen. Bekijk de video hier en oordeel zelf!

5. Toyota | Toyotathon Holiday Commercial: R & S

31.000 views

Hartverwarmend is het toverwoord dat verbonden is aan elke succesvolle kerstcommercial. Dit woord is overduidelijk welbekend bij de filmmakers die voor Toyota deze ontroerende kerstvideo produceerden. In de video volgt Toyota een familie die op een bijzondere manier eer betuigt aan een boom die al generaties lang een belangrijke rol speelt in hun leven. Het aangrijpende resultaat is goed voor meer dan 31.000 views in een week tijd en dat aantal zal naarmate de Kerst nadert alleen maar verder stijgen.

David Pedro
Social Media Community & Content Marketeer bij Mindshare Nederland

Mindshare is een mediabureau dat haar klanten dagelijks helpt bij het realiseren van een grote variëteit aan doelstellingen. Wij willen de leading business partner zijn voor onze klanten en helpen hun business te laten groeien. Via consumenten-, media- en merkinzichten - Big Data - helpt Mindshare de juiste media en middelen te selecteren om een doelstelling te behalen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!