Verzeker jezelf alvast van deelname aan de GPCM 2024
Tijdens dit jaarlijkse evenement worden Awards uitgereikt aan de meest succesvolle contentstrategieën. Uitblinkende contentproducties ontvangen een Bekroning.
De inschrijving voor de prestigieuze Grand Prix Content Marketing Awards is geopend. De deadline voor inzenden is 25 september 2024. Schrijf je nu alvast in, zodat je verzekerd bent van deelname. De daadwerkelijke case kun je op een later moment insturen
De Grand Prix Content Marketing Awards erkennen en belonen de beste contentmarketingcases. Tijdens dit jaarlijkse evenement worden Awards uitgereikt aan de meest succesvolle contentstrategieën. Uitblinkende contentproducties ontvangen een Bekroning.
Awards & Bekroningen
De Grand Prix Content Marketing is een platform waar marketeers en creatieve professionals hun werk kunnen delen, leren van inspirerende cases en erkenning krijgen voor hun inspanningen op het gebied van contentmarketing. Er zijn zeven categorieën voor de Awards: B2B, B2C, B2E, Campagne, Jongeren, Non-profit en, een nieuwe categorie, Maatschappelijk.
De Bekroningen zijn verdeeld in twee hoofdcategorieën: Creatie en Distributie. Deze categorieën zijn weer onderverdeeld in zestien secties, waarin Bekroningen kunnen worden uitgedeeld.
Uitreiking
De feestelijke uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards & Bekroningen is op dinsdag 12 november 2024 in B Amsterdam. Dit evenement wordt geen stijf of suf diner, maar een levendig festival met dito sfeer, streetfood, muziek, een dynamische presentatie en volop mogelijkheden om te netwerken.
Wil jij kans maken op een Award of Bekroning? Schrijf je beste contentcase dan nu in! Je kunt meedingen in meerdere categorieën.
De GPCM is een event van MarketingTribune en het Genootschap van Contentstrategen.