Verstop je iPod; daar heb je Bill

3 februari 2005, 20:44

Microsoft’s campus begint al aardig te lijken op een doorsnee stad: overal waar je kijkt zie je witte oordopjes. En daar wordt Bill een beetje verdrietig van.

Pakweg 80% van de Microsofters met een MP3-speler heeft een iPod.

“I don’t really care if it pisses them off,” he said. “I’ll argue why they’re doing it wrong. If you want me to stop using it, give me a product that works and is as easy to use.”

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Fred Zelders

    Getipt door Curry?


    3 februari 2005 om 21:22
    Hank

    Ach welnee, fr@. Misschien hebben curry en carl dezelfde bronnen. Dit was gisteren al op alle macsites te lezen.


    3 februari 2005 om 22:13
    Fred Zelders

    OK. Helder.

    Dank je.


    4 februari 2005 om 08:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!