Verrijk je marketing- en innovatiekennis op innoMarketing 2014 #ADV

30 oktober 2014, 13:30

Op 18 november vindt alweer de 3e editie plaats van het innoMarketing Congres op de High Tech Campus Eindhoven, de slimste vierkante kilometer van Nederland. Goede ideeën genoeg, maar een innovatie verkoopt zelden zichzelf. Veel innovatieve ondernemers, producten en diensten stranden in de eerste jaren van hun bestaan omdat hun marketingstrategie ontoereikend is.

IJzersterk programma over innovatie, marketing en branding

Het programma heeft deelsessies en 4 keynotes met onder andere Willem Brethouwer, directeur van MarketRespons en eerder dit jaar winnaar van de MIE Award. Zijn bijdrage heeft de prikkelende titel ‘Toverfluit en toegevoegde waarde’. Andere sprekers zijn bijvoorbeeld de veel gelezen blogger van Marketingfacts, Tristan Lavender over ‘Contentmarketing en de vermenselijking van je merk’ en merkstrateeg Ronald Voorn, ook bekend van Marketingfacts, met de titel maakeenmerk.nl over innovaties in branding.

Daarnaast tal van sprekers over videomarketing, big data, marktgericht innoveren en als opvallende bijdrage ‘Creativiteit & Playfullness’ door Annemarie Steen.

Kortom, een dag met veel nieuwe inzichten, inspiratie, interactie met sprekers en natuurlijk veel ruimte voor het ontmoeten en spreken van vakgenoten in de moderne entourage van The Strip. Bekijk hier het hele programma: http://www.innomarketing.nl/congres-programma/

Drie jonge ondernemers pitchen voor de innoMarketing Battle

Nieuw dit jaar is de innoMarketing Battle met drie genomineerde jonge innovatieve bedrijfjes die op de zeepkist hun businessplan zullen pitchen. Zij zijn als beste uit de bus gekomen tijdens de innoMarketing Battle-dag en kunnen een mooi geldbedrag winnen en lening tot 100.000 euro om hun businessplan te realiseren. De innoMarketing Battle is een samenwerking met de TU/e Innovation Lab.

Speciaal aanbod voor lezers van Marketingfacts

Marketingmanagers, marketingcommunicatiespecialisten en ondernemers die hun marketingkennis willen verrijken en verdiepen, kunnen gebruikmaken van de Marketingfacts-lezerskorting van 30 procent. Hiervoor kan op www.innomarketing.nl de kortingscode Inno14MF worden gebruikt. Bovendien worden tijdens het congres 5 Marketingfacts Jaarboeken verloot onder de bezoekers.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts, bestaat tegenwoordig uit Luuk Ros & Matthijs van den Broek. Zie ook colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!