Je bekijkt een artikel van

Vergroot je (mentale) marktaandeel #spon

2 juni 2021, 08:58

Hoe verhoog je de mentale beschikbaarheid voor jouw merk? En hoe zet je adverteren in om je mentale marktaandeel te vergroten? Je leert het in 30 minuten!

Hoe beter mentaal beschikbaar je bent, hoe groter je mentale marktaandeel. En uiteindelijk je werkelijke marktaandeel. Het verzamelen van de juiste data helpt je om te voorspellen wat je werkelijke marktaandeel zou kunnen zijn. En om consistent betere keuzes te maken voor al je creaties op weg er naartoe.

Op dinsdag 8 juni organiseren NIMA en Validators een online lunchbijeenkomst over Byron Sharps nieuwste paper ‘Measuring advertising’s effect on mental availability’. Je maakt kennis met Sharps gedachtengoed rondom mentale beschikbaarheid.

Deze sessie wordt verzorgd door brand expert Marceline Veen (Validators) en promovendus Noud Schartman (VU Amsterdam). Meld je hier kosteloos aan voor deze lunchsessie.

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!