Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Van en vóór marketeers: NIMA Marketing Day op 18 juni #adv

20 februari 2020, 09:45

18 Juni. Niet alleen de dag dat het Nederlands elftal ’s avonds speelt tegen Oostenrijk, maar ook dé dag dat marketeers hun verhalen delen op het grootste marketingpodium van Nederland. NIMA Marketing Day wordt dit jaar grootser dan ooit, met nóg meer tracks dan vorig jaar. 16 Zalen worden gevuld met echte verhalen van marketeers. Genoeg zalen (en redenen) om 18 juni met koeienletters in je agenda te zetten!

Lees de column van Marjolein over NMD vorig jaar

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!