VAC: Overture op zoek naar versterking in Amsterdam

17 januari 2006, 12:25

Overture op zoek naar versterking in AmsterdamOverture Nederland (dochter van Yahoo!) zoekt een Business Development Manager die gaat helpen het bestaande netwerk te versterken en uit te breiden. 2006 wordt een spannend jaar met veel nieuwe diensten op het gebied van Search Engine Marketing. De ideale kandidaat leest uiteraard Marketingfacts al een tijdje, heeft zijn eigen visie op Search Engine Marketing en wil die graag toetsen aan een internationale omgeving bij een van de wereld marktleiders op dat gebied. (en niet te vergeten de uitvinders van Pay for Performance in zoekmachines). Hands on experience bij een SEM, Banner netwerk of online uitgever is een pr?

Overture gelooft dat de basis voor succes van een sterk partner netwerk voornamelijk ligt in volledige openheid en transparantie. ?Partner Player by Nature? betekent dat je jezelf moet kunnen verplaatsen in de huid van je potenti? en bestaande partners om zo de beste oplossing te kunnen vinden om gezamenlijk een doeltreffende en dus succesvolle strategie te kunnen bepalen ?uitrollen. Dat betekent dat je zeer grote vrijheid zal hebben om de dingen te kunnen doen die in jouw ogen succes zullen hebben in deze zeer competitieve markt. Dat betekent dus ook dat wij nogal wat vertrouwen moeten hebben in jou als kandidaat.

Ons overtuigen kun je doen door een e-mail te sturen naar Gilbert den Hertog: [email]gilbert.denhertog@overture.com[/email]. Voeg je CV bij en wellicht een paar van je idee?hoe Sponsored Search in jouw ogen een goede aanvulling kan zijn voor de advertising proposities van de grote Nederlandse websites en portals.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie

6 Reacties

    maarten

    Zo, gilbert staat dankzij deze advertentie in ieder geval in op een paar CDroms met email adressen voor spammers 😉


    17 januari 2006 om 14:38
    dvdooren

    Verrassend. Goeie, niet schreeuwerige manier van “adverteren”. Viel me op dat het me totaal niet stoorde. Keurig de relevante links opgenomen. Advertentie is relevant, tekst is inhoudelijk. Nu maar hopen dat het niet teveel voorkomt. En dat Marco hier wel wat voor vangt ;-)).

    Misschien een interessante vraag: hoeveel van dit soort vacature-advertenties is toelaatbaar vanuit bezoekers oogpunt? 1 per dag? max 1 zichtbaar in scherm?


    17 januari 2006 om 17:58
    Leonard Novick

    Waarom niet een aparte rubriek VAC? Dan is het heel goed te onderscheiden van redactionele materie (welke ik dit s specifiek geval iets te veel door elkaar heen verweven). Lijkt mij eigenlijk een prima nieuwe bron van inkomsten voor Marco. En voor (interactieve) marketing talent is MF een prima plek.


    18 januari 2006 om 08:38
    Gilbert den Hertog

    Salarisrange is overigens € 55-65k plus bonus & opties, lease SUV en vrijwel binnen een jaar British Airways of Flying Blue Silver Wing.


    20 januari 2006 om 10:19
    maarten

    Hi Gilbert,

    Daarvoor kan ik niet meer dan 2 dagen per week voor je werken..


    20 januari 2006 om 10:24
    Gilbert den Hertog

    Ach, het vermarketen en verkopen van die tweedehands spullen doe je er dan toch gewoon bij in de avonduren?

    😉


    20 januari 2006 om 10:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!