Unilever stopt 500 miljoen extra in reclame en promotie

9 februari 2006, 14:57

Unilever, met ruim 219 miljoen euro de grootste adverteerder van Nederland, gaat wereldwijd 500 miljoen euro extra besteden aan reclame en promotie om de groei te stimuleren.

Eens kijken of ze volgend jaar iets verder komen dan de schamele 0,5% voor internet.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    alexstil

    wedden 😉


    9 februari 2006 om 15:16
    maarten

    Als ik het zie verschijnen op de juiste plekken geloof ik het 😉


    9 februari 2006 om 15:26
    alexstil

    kwestie van goed speuren 😉


    9 februari 2006 om 15:41
    Riverbird

    Ze zijn van harte welkom.


    10 februari 2006 om 07:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!