Unilever lanceert zijn eigen sponsored magazine: YataYata

Unilever lanceert zijn eigen sponsored magazine: YataYata
, Reddion
@alexstil

Unilever heeft afgelopen week een nieuw instrument aan zijn marketingmix toegevoegd: een eigen sponsored magazine van 76 paginas. Het heet YataYata en wordt begin juni rondgestuurd. Dit magazine heeft ook een eigen website yatayata.nl

Consumenten waarvan het e-mailadres bij de fabrikant bekend is (via acties met onder andere Dove en andere merken) hebben vorige week al een mail ontvangen waarin ze een gratis abonnement wordt aangeboden. Het tijdschrift verschijnt twee tot drie keer per jaar en moet, volgens Unilever; ‘een bijna onuitputtelijke bron van informatie en idee?n’ zijn. Het magazine onderhoudt ook een site, die ook begin juni van start gaat. In YataYata vindt de consument ?alles over eten, koken, kinderen, gezond leven, beauty, kleding, huis & thuis’. Unilever positioneert het blad als een hulp in het huishouden: ?We hopen dat het je een beetje helpt om het allemaal n?t wat makkelijker, sneller, lekkerder, leuker of gezonder te maken.? YataYata is een initiatief van 15 bekende Unilever merken: Slimfast, Calve, Hertog, Becel, Mora, Conimex, BlueBand, Robijn, Unox en Bertolli. Unilever wilde nog geen commentaar geven.

Bron: marketing online


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.