Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Unieke inzichten uit de Neuro Concept Test van Even Apeldoorn Bellen

Herken je dit? Er komt een nieuwe reclame en er worden concepten gemaakt. En dan moet je kiezen. Maar hoe maak je de juiste beslissing?

10 juni 2022, 13:25 979 x gelezen

Kom op 16 juni naar de duo-presentatie van Neurensics en Centraal Beheer op NIMA Marketing Day. Ontdek hoe Centraal Beheer neuromarketing inzet om een onderbouwde keuze te maken over wat het méést kansrijke & effectieve concept is, getoetst aan hun merk KPI’s.

Koop snel je kaartje en tot de 16de!

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!