Touroperator TravelTrex voegt chat-interface toe aan website

5 maart 2004, 15:11

Touroperator TravelTrex heeft zijn website onlangs uitgebreid met een ‘live-help’, oftewel een chat-interface. Bezoekers van de website kunnen via deze interface vragen stellen aan een contact-centeroperator. Op deze manier wil TravelTrex potentiele klanten ‘die door de winkel wandelen’ actief benaderen en extra service bieden.

Per jaar verkoopt TravelTrex via de labels SnowTrex, SunTrex, Eliza was here, chaletwijzer.nl en dereisgigant.nl 25.000 wintersportreizen en 40.000 zomervakantiereizen. Het merendeel daarvan wordt verkocht via internet in combinatie met het eigen contactcenter. Slechts voor de wintersportreizen wordt nog een brochure gemaakt, maar ook deze zal binnen enkele jaren verdwijnen.

Bron: Tele Commerce nr. 2

Alex Stil
CEO bij Reddion

Categorie
Tags

2 Reacties

    maarten

    Waar dan? Ik zie nergens een live hulpbutton?

    Btw: dit principe komt uit Amerika en bestaat daar echt al meer dan 3 jaar….


    5 maart 2004 om 15:27
    media

    Heb het artikel een tijdje terug ook gelezen en net als Maarten kom ik tot de conclusie dat ze of de chat nog niet hebben geimplementeerd of het zodanig hebben verstopt dat de bezoeker het niet kan vinden.

    Of zou de chat die rare GroopzApplet 2.1 zijn die het mij niet doet?


    5 maart 2004 om 17:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!