Top marketingcases & masterclasses op het Marketing & Insights Event 2018! #adv
Welk platform kun jij effectief inzetten en welke data is voor jou relevant? Op het MIE krijg je door middel van real-life cases een antwoord op al je data-driven vragen!
Met marketing lezingen van o.a.:
Tim van der Wiel – GoSpooky over:
Content creatie voor een nieuwe generatie. Hoe zet je platformen als Snapchat & Instagram Stories effectief in? En welke platformen zijn over vijf jaar nog relevant? Tim van der Wiel (19) richtte GoSpooky op en werkt onder andere voor HEMA, Hudson’s Bay en KLM.
Thanassis Thomopoulos – Google over:
Know me Better! Consumers have higher expectations than ever, and so must you. How far will you go in understanding your audience? A journey to succesfuldata-driven marketing.
Lucas Hulsebos en Marloes Flink-vlaardingerbroek DVJ Insights, Nestlé over:
Ingrediënten voor merkgroei: lessen uit de praktijk en de wetenschap! Aan de hand van enkele voorbeelden presenteren DVJ en Nestlé hoe zij samenwerken om groei voor de verschillende merken te realiseren. Hierbij combineren zij lessen uit de praktijk en de wetenschap.
Kijk hier voor het gehele programma!
Inschrijven
Schrijf je hier in, gebruik de speciale Marketingfacts-kortingscode TXHKP en kom naar het MIE voor slechts €119,50* (ipv €139,50).
*Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 30 januari, 17.00 uur.
Voor meer informatie over het MIE 2018: www.mie.nl