TomTom wint Nima Marketing Jaarprijs 2005

17 november 2005, 22:28

Molblog: Vanavond laat is tijdens het Nima Societal Event in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk de Nima Marketing Jaarprijs uitgereikt aan TomTom. Eerder waren tien genomineerden bekend gemaakt en drie daarvan kwamen volgens de jury vanavond in aanmerking voor de hoogste trede: Unilever Nederland met Becel Pro Activ, Route Mobiel en TomTom.

Alexander Ribbink (CEO TomTom):

(…) Veel marketeers denken dat marketing over reclame en communicatie gaat, maar marketing dient echt over een product te gaan dat bijzonder is. Als je dat niet hebt, heb je ook niets om over te praten. (…)

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    jeroenmirck

    ‘Je moet goedkoper én beter zijn’, stelde Ribbink daar ook. Daarbij vroeg ik me af: als je vele malen beter bent, kun je natuurlijk ook gewoon een hogere prijs vragen. Maar waarschijnlijk bedoelde Ribbink impliciet ook: een beter maar duurder product is op termijn ook gewoon relatief goedkoper, want duurzamer.


    18 november 2005 om 08:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!