To Blog or not To Blog

To Blog or not To Blog
,

Dat is de titel van een 17 pagina’s tellende whitepaper uitgegeven door The Content Factor. Hierin wordt op een overzichtelijke manier beschreven waarom je als bedrijf een weblog zou moeten starten - of niet. En Doc Searls (mede-auteur van The Cluetrain Manifesto) beveelt het van harte aan, dus snel downloaden en lezen als je nog niet weet wat je als bedrijf met een weblog moet doen.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.