SWOCC brengt tracking-instrumenten in kaart

SWOCC brengt tracking-instrumenten in kaart

SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) zet in de publicatie Tracking anno 2005: aanbod en ontwikkelingen, veertig verschillende trackinginstrumenten op een rij. Dit overzicht van het trackingaanbod anno 2005 moet adverteerders hulp bieden bij het maken van een keuze uit het de afgelopen jaren sterk gegroeide trackingaanbod. 

Drs. Renske van Oosterom heeft het onderzoek gedaan (via: Marketingonline.nl).

Reclame Response Matrix (Op basis van model Giep Franzen, medio 2000)

Iemand de publicatie al gelezen? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de ontwikkelingen in de laatste vijf jaar. Heb ooit ergens in 2000 zelf zo’n overzicht gemaakt.

Credits afbeelding: Nguyen Le Viet Anh (via Unsplash), licentie: CC BY-NC-ND (Niet-commercieel hergebruik)

Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.