SWOCC brengt tracking-instrumenten in kaart

26 juli 2005, 08:17

SWOCC (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie) zet in de publicatie Tracking anno 2005: aanbod en ontwikkelingen, veertig verschillende trackinginstrumenten op een rij. Dit overzicht van het trackingaanbod anno 2005 moet adverteerders hulp bieden bij het maken van een keuze uit het de afgelopen jaren sterk gegroeide trackingaanbod.

Drs. Renske van Oosterom heeft het onderzoek gedaan (via: Marketingonline.nl).

Reclame Response Matrix (Op basis van model Giep Franzen, medio 2000)

Iemand de publicatie al gelezen? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de ontwikkelingen in de laatste vijf jaar. Heb ooit ergens in 2000 zelf zo’n overzicht gemaakt.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!